"Produktivita bez stresu: od čistého stolu s čistou hlavou ..."
Systém správy úkolů a správy času:
- Nenoste v hlavě všechno to, co je třeba udělat. Plně se soustřeďte na prováděnou činnost ...
- Udělejte si pořádek kolem sebe. Cokoliv vždy najdete během kraťoučké chvilky ...
- Konejte vždy s jasným záměrem. Při provádění momentální akce, ať je sebejednodušší, se nemusíte nechat rozptylovat obavami, že byste měli dělat něco jiného ...
- Nepřicházejte o své nápady ani jiné informace. Ať jste kdekoliv, vždy je můžete během pár vteřin zaznamenat s důvěrou, že jsou Vám kdykoliv k dispozici ...
- Prodlevy během dne využijte k relaxaci, nebo realizaci činností, které je možné na daném místě za daných okolností provádět ...
- Mějte svoje konání pod kontrolou ...
Jedná se o přesný návod pro implementaci systému správy úkolů (GTD – Getting Things Done) s pomocí bezplatné služby Evernote. Krok za krokem Vám ve formě video instruktáže ukáži, jak nastavit službu Evernote tak, aby plnila roli správce úkolů (task manager, GTD manager). Díky tomu budete moci řešit spoustu úkolů přímo v rámci jedné aplikace, bez nutnosti přepínání a kopírování dat. Rychlý přístup k veškerým informacím na počítači, tabletu nebo chytrém telefonu. Nemusíte být stále připojeni, vše se synchronizuje automaticky. Pokud ještě nejste seznámeni s principy správy úkolů, získáte zde rychlé uvedení do celé problematiky. Soustřeďte svou mysl na podstatné věci. Nepřicházejte o své nápady a neplýtvejte svým časem se shánění alternativ. Zde máte veškeré informace, jak dostat své konání pod kontrolu. Máte příležitost zvýšit svou produktivitu, získat víc volného času a zkvalitnit svůj prožitek při provádění každodenních činností.